reklama

Veľa mladých sa pobralo tam. A ty? Už sa zberáš Katka?

Krátko k životu. Alebo aj k smrti. (Veľa mladých, niektorých som poznala aj osobne odchádzalo na večnosť v posledných dňoch. Bolo im 18, 27, 35 rokov. Boli na začiatku alebo uprostred. Už tu nie sú.)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nemôžem si pridať deň ani noc
Nemôžem si pridať hodinu ani minútu
Nemôžem si pridať krásu či múdrosť
môžem milovať
môžem robiť dobro
môžem sa zmieriť s každým okolo
môžem pomáhať ľuďom okolo
tak aby som aj mladá/mladý mohla/mohol zomrieť.
Nebudem si vyrovnaný a spirituálny život dobra
odkladať ako niečo na neskôr, na dôchodok
ale začnem s tým hneď. Nech som aj inšpiráciou druhým.
Odpočinok a pokoj daj dušiam Pane, zvlášť pre mladých ľudí
odchádzajúcich týchto posledných novembrových dní........ R.I.P.

Janka Nalevankova

Janka Nalevankova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujíma ma ekológia, veda, komunikácia, putovanie a veci okolo mňa. Každá krajina, každý človek, každá udalosť zdieľaná nás môže posunúť dopredu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu